onsdag 7 januari 2015

Övergivna platser och kvarlämnade antika saker

Att fotografera är ett stort intresse jag har, och med glädje kallar jag mig "amatörfotograf" trots att min fotoutrustning är simpel, har enbart en digital kompaktkamera med drygt 10 megapixlar i min ägo men målet är att någon gång köpa mig en digital systemkamera.

Utrustningen till trots så har jag ändå lyckats sälja drygt tio foton per år via min fotoblogg.

Fotot intill är dock inget jag lägger upp i den bloggen, pga kvaliteten, det blev rätt dåligt pga att det var skymning ute i samma veva som jag fotograferad, jag tog det mest för att det där med övergivna platser och kvarlämnade gamla antika saker i skogen är rätt spännande. Så jag kunde liksom inte bara gå förbi utan att ta mig ett foto.

Hälsningar /Tibbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar